Στη σύνοδο του Global Strategy Group του OECD, στο Παρίσι, βρέθηκε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης ο οποίος δήλωσε ότι με εκπροσώπους από 50 κράτη «συζητήσαμε για την Τεχνητή Νοημοσύνη».
Σε αυτό το σημείο να σημειώσουμε πώς στην χώρα μας πάνω από 200.000 εκπαιδευτικοί αναμένεται να επιμορφωθούν Πανεπιστημιακά τα επόμενα χρόνια εδώ πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη
«Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι μια τεράστια ευκαιρία την οποία οφείλουμε να προσεγγίσουμε τόσο με φιλοδοξία όσο και με προσοχή. Καλούμαστε να αξιοποιήσουμε τη δυναμική της για το καλό της κοινωνίας, παραμένοντας σε εγρήγορση απέναντι στους κινδύνους της. Η επίδραση ειδικά στον χώρο της παιδείας (Δείτε εδώ) είναι ήδη καταλυτική, με εργαλεία προσωποποιημένης μάθησης να έχουν ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσονται και να χρησιμοποιούνται διεθνώς» σημείωσε, μεταξύ άλλων, σε ανάρτησή του στο Facebook.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σαρώνει όλους τους τομείς της ζωής και μπαίνει και στην Εκπαίδευση
Ήδη σε αρκετές χώρες στον κόσμο τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης εντάσσοται και στην εκπαίδευτική διαδικασία εντός του σχολείου! Το μάθημα και η εκπαίδευση γενικότερα θα αλλάξει ριζικά και σε πολύ άμεσο χρονικό διάστημα!
Το σχολείο στην Ελλάδα και όλες οι βαθμίδες της Εκπαίδευσης δεν πρόκειται να μείνουν ανεπηρέαστες από την τεχνολογική εξέλιξη και επέλαση της A.I.!
Ήδη χιλιάδες είναι οι νέοι εκπαιδευτικοί που χρησιμοποιούν εφαρμογές Τ.Ν. για το μάθημα (chatgpt, magic school a.i., perplexity κ.α.)
Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση: Το 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό πρόγραμμα με Πιστοποιητικό
Ξεκινάει 29 Οκτωβρίου ο 5ος κύκλος του 1ου Πανεπιστημιακού εξ αποστάσεως πρόγραμματος στην Ελλάδα πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη για Εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό αναγνωρισμένο σε όλη την Ευρώπη από το Πανεπιστήμιο Πατρών
Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό και επιμόρφωση σε πάνω από 20 εφαρμογές Τ.Ν. για εκπαιδευτικούς
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 9 μήνες και είναι εξ ολοκλήρου ασύγχρονο και εξ αποστάσεως.
Οι εκπαιδευτικοί θα μάθουν να χρησιμοποιούν δεκάδες εφαρμογές και εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για
- Υλοποίηση μαθήματος
- Υλοποίηση αξιολόγησης
- Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού
- Δημιουργία παρουσιάσεων
- Προσωποποιημένη Μάθηση
- Δημιουργία εικονικών βοηθών οι οποίοι μπορούν να παντούν σε ερωτήσεις μαθητών εκτός των ωρών διδασκαλίας
- Σχεδιασμός ασκήσεων, διόρθωση ασκήσεων
- Δημιουργία σχέδιων μαθήματος
- Ανάλυση και αξιολόγηση των συμπεριφορών των μαθητών / εκπαιδευτικών κατά την μαθησιακή διαδικασία
- Άνεση στην δημιουργία προσομοιώσεων τάξης και εικονικών περιβάλλοντων μάθησης