Tεχνητή Νοημοσύνη για Φιλολόγους
Το 1ο Πανεπιστημιακό πρόγραμμα στην Ελλάδα με Πιστοποιητικό από το Πανεπιστημίου Πατρών πάνω στην Τεχνητή Νοημοσύνη εξειδικευμένο για τους φιλόλογους με τίτλο «Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από Φιλολόγους στη Διδασκαλία Γλωσσικών Μαθημάτων» έρχεται να μεταμορφώσει τη διδασκαλία ενός Φιλολόγου!
Σχετικά με το σεμινάριο:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) είναι ένας από τους πιο πρωτοποριακούς τομείς που μεταμορφώνουν με ταχύ ρυθμό την εκπαιδευτική διαδικασία.
Ο Υπουργός Παιδείας βρίσκεται ήδη στη διαδικασία εκπόνησης σχεδίου για την ενσωμάτωση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στα σχολεία, τα οποία θα διδαχθούν, μαζί με 30 επιπλέον εφαρμογές στο νέο πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Πατρών «Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από Φιλολόγους στη Διδασκαλία Γλωσσικών Μαθημάτων»
Το Πανεπιστήμιο Πατρών είναι το πρώτο πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που προσφέρει επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς μέσω μοριοδοτούμενων πιστοποιητικών στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Μάλιστα, μέχρι τον Φεβρουάριο αναμένεται να ολοκληρωθεί η εκπαίδευση των πρώτων πιστοποιημένων εκπαιδευτικών στη χώρα στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Το πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Πατρών με τίτλο «Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από Φιλολόγους στη Διδασκαλία Γλωσσικών Μαθημάτων» έρχεται να μεταμορφώσει τη διδασκαλία ενός Φιλολόγου!
Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών προγραμμάτων για την Τεχνητή Νοημοσύνη, το Πανεπιστήμιο Πατρών προχωράει στην έναρξη του νέου εξ αποστάσεως προγράμματος κατάρτισης με τίτλο «Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από Φιλολόγους στη Διδασκαλία Γλωσσικών Μαθημάτων».
Το πρόγραμμα στοχεύει να εφοδιάσει φιλολόγους και εκπαιδευτικούς με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την ενσωμάτωση σύγχρονων εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδασκαλία.
Ακαδημαϊκός υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Ιωάννης Μεσσήνης, μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (ΕΔΙΠ) του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών, με ειδίκευση στις «Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες».
Οι πρώτοι Φιλόλογοι με Πιστοποιητικό από δημόσιο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα
Σε διάστημα 9 μηνών θα ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους οι πρώτοι Πιστοποιημένοι Φιλόλογοι από δημόσιο Πανεπιστήμιο, μέσω του μοναδικού προγράμματος Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα που απευθύνεται αποκλειστικά σε απόφοιτους φιλολογικών τμημάτων.
Το Πιστοποιητικό είναι επίσημα αναγνωρισμένο από το ΑΣΕΠ, το Ελληνικό Δημόσιο, το Υπουργείο Παιδείας και έχει παράλληλα ισχύ σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Μάθετε τα πρώτα 2 εργαλεία που θα εισαχθούν στα σχολεία
Η Τεχνητή Νοημοσύνη εισάγεται επίσημα στο δημόσιο σχολείο! Το Υπουργείο Παιδείας, υπό την ηγεσία του Κυριάκου Πιερρακάκη, καινοτομεί με την ενσωμάτωση δύο εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Τα εργαλεία είναι: ατομικός βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης και το εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης στην προσωποποιημένη μάθηση.
Επιμόρφωση και στην εφαρμογή Experience που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός
Το σεμινάριο ανανεώνεται συνεχώς! Επιμορφώνει όλους τους εκπαιδευτικούς και στην εφαρμογή Experience της google που θα μπει στα σχολεία σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του πρωθυπουργού της χώρας.
Το ChatGPT φέρνει σημαντικές αλλαγές, επηρεάζοντας ιδιαίτερα τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων.
Το ChatGPT έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει τα σχολικά μαθήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στα φιλολογικά, βελτιώνοντας την εκπαιδευτική διαδικασία και ενισχύοντας την αλληλεπίδραση με τους μαθητές. Το εξειδικευμένο πρόγραμμα κατάρτισης «Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από Φιλολόγους στη Διδασκαλία Γλωσσικών Μαθημάτων» προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του ChatGPT.
Οι συμμετέχοντες μπορεί να είναι πτυχιούχοι ή φοιτητές Τμημάτων φιλολογίας, γλωσσολογίας ή άλλων συναφών τομέων, καθώς και οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων. Επίσης, απαιτείται βασική γνώση υπολογιστών και ψηφιακών εργαλείων, καθώς και διάθεση για πειραματισμό με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας.
Που διαφέρει με ένα Γενικό πρόγραμμα Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση;
Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για φιλολόγους και επικεντρώνεται στη χρήση εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων. Περιλαμβάνει θεματικές ενότητες που καλύπτουν τον σχεδιασμό μαθημάτων, τη δημιουργία διαδραστικών σχολικών εγχειριδίων και την αξιοποίηση εξειδικευμένων εφαρμογών ΤΝ για την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων.
Ποιους αφορά το πρόγραμμα;
- Εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να μοριοδοτηθούν με έως 10 μόρια σύμφωνα με τη νομοθεσία.
- Φιλολόγους και εκπαιδευτικούς που διδάσκουν γλωσσικά μαθήματα.
- Απόφοιτους από τμήματα φιλολογίας.
- Φοιτητές ή επαγγελματίες στους τομείς της φιλολογίας, γλωσσολογίας και συναφών πεδίων.
- Όσους ενδιαφέρονται να ενσωματώσουν νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική τους πρακτική.
Οι συμμετέχοντες μπορεί να είναι πτυχιούχοι ή φοιτητές Τμημάτων φιλολογίκών τμημάτων, γλωσσολογίας ή άλλων συναφών τομέων, καθώς και οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στη διδασκαλία γλωσσικών μαθημάτων. Επίσης, απαιτείται βασική γνώση υπολογιστών και ψηφιακών εργαλείων, καθώς και διάθεση για πειραματισμό με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας.
Μοριοδότηση
- 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
- 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
- 1 μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης σύμφωνα με το νόμο Κεραμέως
- Ατομικός φάκελος προσόντων - Αξιολόγηση
Που στοχεύει το σεμινάριο;
Οι στόχοι είναι οι εξής:
- Εκπαίδευση των συμμετεχόντων στη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
- Ανάπτυξη διαδραστικών και καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας γλωσσών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες των ψηφιακών εργαλείων.
- Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών για τις τελευταίες εξελίξεις στην ΤΝ και τις εφαρμογές της στην εκπαίδευση.
- Σχεδίαση και εφαρμογή μαθημάτων που περιλαμβάνουν πρακτική εφαρμογή και δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού βασισμένου στην ΤΝ.
- Δημιουργία δικτύων συνεργασίας μεταξύ των συμμετεχόντων για την ανταλλαγή ιδεών και καλών πρακτικών στη διδασκαλία γλωσσών.
Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε μία διδασκαλία που θα βελτιώσει την εμπειρία του μαθητή.